Invitation til virtuelt erhvervsnetværksmøde for detailhandlen den 11. februar 2021 kl. 08:45 – 09:45. Arrangementet foregår online.
Butiksejere står alene med det store ansvar, der følger med, når man ejer en butik. De slås med, hvordan de kan få mere omsætning. Fysiske butikker og webhandlen kæmper om kundernes opmærksomhed og konkurrencen fra onlinehandlen vokser hver dag. Forbrugerne stiller større krav og der er et konstant pres på priserne og nu har Coronakrisen skubbet yderligere til denne udvikling.
Egedal Kommune, Egedal Erhverv og Erhvervshus Hovedstaden afholder sammen et virtuelt netværksmødet, hvor du kan høre om:
• Tendenser i detailhandlen lige nu
• Digitalt forbrugsmønster og adfærd
• Digital strategi
• Hjælp hos EHHS
Program
08:45 – 08:50 Velkomst v/ Karsten Søndergaard
08:50 – 09:00 Præsentation af deltagerne
09:00 – 09:40 Detailbranchens digitale udvikling og de nye forbrugere v/ Tina Wøldiche Pedersen og Mette Pedersen, EHHS
09:40- 09:45 Opsamling og tak for i dag.
Hvad er tendenserne i detailbranchen og konsekvensen af Corona-nedlukningerne. Hvordan har efterspørgslen ændret sig og hvordan og hvorfor skal du tilpasse din virksomhed. Netværksmødet er ikke en gennemgang af digital implementering, men en kort gennemgang af den digitale udvikling, dens betydning for detailbranchen og hvordan man kommer i gang med den digitale omstilling. Du kan også høre mere om, hvordan du kan få gratis skræddersyet hjælp til din virksomhed gennem Erhvervshus Hovedstaden.
Tilmelding:
Senest den 10. februar 2021 til erhverv@egekom.dk du modtager link til møderummet dagen før mødet.
Har du spørgsmål til mødet, så ring til erhvervstemaet på 7259 6259 eller 7259 7207 eller send en mail til erhverv@egekom.dk