En særlig indsats i coronatiden: Erhvervsprisen gik til Egedal Hjemmeservice

En særlig indsats i coronatiden: Erhvervsprisen gik til Egedal Hjemmeservice

“Og vinderen er årets erhvervspris i Egedal er: Egedal Hjemmeservice!”

I år blev erhvervsprisen givet for en særlig indsats under corona-krisen. Ikke nok med at Egedal Hjemmeservice holdt smitten fra borgere og medarbejdere, så holdt indehaveren Maria Louise Kongsaa også modet oppe hos medarbejderne.

Stemningen var munter, da repræsentanter for erhvervslivet i Egedal blev fejret. Den årlige nytårskur, som ellers holdes i januar, var på grund af coronaen blevet omdannet til en ”midsommerkur”. Og det var tydeligt, at både erhvervslivet og repræsentanterne fra byrådet nød at kunne mødes fysisk igen. ”Kuren” blev holdt i Byrådssalen, som summede af energi og glæden over igen at kunne mødes.

Martin Lundgaard, Viking Markiser

Deltagerne fik inspiration fra 2 af de lokale virksomheder, som på hver deres område har udviklet deres forretning, og skabt en succes. Martin Lundgaard, direktør i Viking Markiser, fortalte om hvordan de har brugt digitale virkemidler til at effektivisere deres mødebookinger og dermed øge deres salg. Fra dbramante1918 fortalte adm. direktør Dennis Dress om deres samarbejde med WWF om at øge bæredygtigheden i deres produktion – og om hvordan det både er godt for klimaet, samtidig med at det ud fra et forretningsperspektiv også giver god mening.

I år var der 6 indstillinger til Egedal Kommunes erhvervspris. I 2021 gives den til en lokal virksomhed eller person, der har udvist rummelighed og socialt ansvar eller på anden måde har gjort en særlig indsats i forbindelse med COVID-19 nedlukningen. Vinderen blev Egedal Hjemmeservice.

Maria Louise Kongsaa modtog Egedal Kommunes Erhvervspris 2021

Begrundelsen for valget af Egedal Hjemmeservice er den støtte, der fra ledelsens side er ydet til virksomhedens medarbejdere under coronakrisen, samt for at sikre gode og sikre arbejdsvilkår for medarbejderne. Ledelsen har formået at holde modet oppe hos virksomhedens ansatte, og at sikre at hverken medarbejdere eller borgere er blevet smittet med Corona under krisen. Det var en glad og stolt Maria Louise Kongsaa, der modtog prisen.

De øvrige indstillede virksomheder var:
Bagger-Nielsen ApS – Nytænkende i forhold til erstatning af kundemøder med onlinemøder og indrettede et helt kontor med skilte, lys og kameraer, så kunderne kunne få et professionelt indtryk samt introduktion af ”mødekassen”. En lille papkasse med vareprøver, som man kunne sende til kunden forud for online-mødet.

De Forenede Dampvaskerier – accelereret indsatsen inden for bæredygtighed med fokus på genanvendelse af kasserede tekstiler bl.a. til fremstilling af mundbind

Lev det sunde liv – Har gennem alternative løsninger med hold i egen have og små grønne øer i kommunen, formået at være kreativ og ændre sin virksomhed og samtidig gjort noget for folkesundheden lokale.

DCT Dans – Simone har siden dag 1 under nedlukningen haft online danseundervisning via Zoom, og derefter udendørs undervisning da man måtte mødes igen, til stor glæde og gavn for hendes 700 elever, som har haft fri adgang til alle danseskolens onlinehold.

Dbramante1928 – Trods coronakrisen har de formået at holde fokus på og udbygge deres høje ambitioner om bæredygtighed, bl.a. er nogle produkter lavet af genbrugsplast. Inden for deres branche er de blandt verdens førende, når det kommer til grøn omstilling og CO2-neutralitet. Samarbejde med WWF om at blive klimapositiv virksomhed.

LOKAL REKLAME

Sponsoreret indhold

Loader…
Få bilen gennem syn første gang – Bestil et gratis synstjek!

Skal din bil synes? Så få et gratis synstjek af Johnny og Jonathan hos Service Centret i Ølstykke.

På værkstedet gennemgås bilen efter et særligt synsskema. Bilens vitale dele kontrolleres for slør, bremserne tjekkes på prøvestand, støddæmpere, fjedre, hjulophæng, udstødningssystem m.m. kontrolleres. Bilens karosseri tjekkes for rustangreb.

Du får en fast pris for en evt. reparation. 
Ingen gebyr ved omsyn. Gratis omstilling, hvis bilen ikke synes første gang.

Service Centret starter med at lave et synseftersyn på bilen. Det er gratis. Herefter udformer de et tilbud på hvad det vil koste at få bilen sikkert gennem syn. (Fast tilbud).
Viser der sig at være mange fejl på bilen, kan der tales om der evt. er ting, der kan spares væk, men det bliver så på kundens egen risiko, og derfor ingen garanti for at bilen bliver synet første gang.

Bestil tid på hjemmesiden: https://service-centret.dk

Book en tid hos Service Centret i Ølstykke! 

Service-Centret – Hella Service Partner
Frederiksborgvej 35 - 3650 Ølstykke

Tlf. 47 10 09 17 / 21 60 61 47
Mail: auto@service-centret.dk

Bestil tid på hjemmesiden Service-centret.dk

Vores Egedals Partnere

Vi har så mange fantastiske steder i Egedal

Har du besøgt nogen af disse steder?

Loader…

Fremhævede virksomheder

Vores Egedals annoncører

Loader…