Har du brug for hjælp til selvbetjeningsløsninger som f.eks. NemID, Digital Post, Borger.dk, flytning, affald eller helbredstillæg, kan du henvende dig på Smørum Bibliotek.
Medarbejderne på Borgertorv & bibliotekerne i Egedal er i gang med at afprøve, hvordan vi kan hjælpe kommunens borgere til bedre at kunne bruge de forskellige digitale selvbetjeningsløsninger.
I den forbindelse vil Smørum Bibliotek gerne invitere dig til at komme og afprøve vores nye medbetjeningshjørne.
torsdag den 3. marts kl. 14-17
Så hvis du har brug for hjælp, og samtidig gerne vil hjælpe os med at afprøve de forskellige løsninger, så kom forbi.
Vi giver en kop kaffe.
Tidsbestilling er ikke nødvendig, men du skal medbringe din NemID.
Husk, at du altid er velkommen på Rådhuset eller på Bibliotekerne, hvis du har spørgsmål til de offentlige digitale selvbetjeningsløsninger.